Saturday, October 24, 2009

Thank you all!!

I really really thank you guys for giving me such a great experience!
It is really my first time enjoying myself so much!
真的很感谢你们给我个这忘不了的经验!!我永永远远都不会忘记的!!!还做了我第一次的live performance哦!!真是没想到叻!!虽然有点怕,但是是个很难忘的时光哦!!
希望你们也玩得开心哦!!还有那蛋糕好好吃哦!!谢谢你们!!

你看,我还用华文来写叻!!哎哟,我真的好厉害又帅啦!! 哈哈哈哈哈哈。。。

No comments: